Sa ciljem usavršavanja veština i znanja kandidata za službenike za javne nabavke, od 23. do 25. oktobra održan je trodnevni vebinar u organizaciji Kancelarije za javne nabavke i uz podršku projekta „EU podrška za upravljanje javnim finansijama u Srbiji“.
Radionica je bila namenjena kandidatima za sertifikovane službenike koji su zaduženi za sprovođenje postupaka javnih nabavki u svojim organizacijama. Da bi dobili sertifikaciju, oni moraju da polože ispit kojim potvrđuju svoje razumevanje i sposobnost da rade u procesu javnih nabavki.
Tokom onlajn obuke, učesnici su stekli znanja o zakonima i propisima o javnim nabavkama, pokrivajući svaki korak procesa nabavke – od planiranja i procene vrednosti nabavki do procene ponuda i rada sa ugovorima. Poseban fokus je stavljen na korišćenje elektronskih instrumenata i Portala javnih nabavki, kako bi se budući službenici osposobili za sve izazove koji se javljaju tokom procesa javnih nabavki.
Radionicu su vodili samostalni savetnici i rukovodioci jedinica u Kancelariji za javne nabavke koji su, na osnovu svog iskustva i znanja, govorili o najznačajnijim elementima i koracima procesa javnih nabavki i dali korisne savete budućim kolegama.
Vebinar je obuhvatio i proveru znanja učesnika, kako bi se što bolje pripremili za uspešno polaganje ispita koji ih očekuje, a o značaju ove edukacije govori i činjenica da je vebinar pratilo oko hiljadu učesnika
Ovaj vebinar je jedna u nizu aktivnosti u okviru projekta „EU podrška za upravljanje javnim finansijama u Srbiji“ finansira Evropska unija, a sprovodi Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), u partnerstvu sa Centrom za izvrsnost u finansijama (CEF) i Ministarstvom finansija Slovačke.